Help / Veelgestelde vragen

Heb je een Familienet account en lukt inloggen niet? Probeer dan het volgende:

  1. Zorg ervoor dat je Caps Lock uit hebt staan.
  2. Controleer of je het e-mailadres goed invult, inclusief de punt en de @
  3. Controleer of je het wachtwoord goed invult. Het is belangrijk dat je deze exact hetzelfde invult als het wachtwoord dat je had gekozen toen je een Familienet account maakte. Dus als je wachtwoord ‘Zonnebloem123’ is, vul dan niet ‘zonnebloem123’ of ‘zonne bloem123’ in.
  4. Zorg ervoor dat je cookies aan hebt staan in de browser.
  5. Als je je wachtwoord bent vergeten stel dan hier een nieuwe in.
  6. Heb je nog geen Familienet account? Bekijk hier hoe je start.
  7. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op.

Blijf op de hoogte van Familienet

Gebruikers aan het woord met inspirerende verhalen uit de praktijk, berichten over mooie nieuwe functies en meer. Wil je een paar keer per jaar onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je dan in!